monday.

stannade hemma från jobbet idag. min kropp tar död på mig. har så JÄVLA ont. seriöst. ni kan inte förstå. inte för att skryta men jag tror att om andra människor hade haft lika ont som jag så hade ni inte ens gått till jobbet. men idag kunde inte ens jag. och det säger jag inte för att ni ska tycka synd om mig, utan bara för att. jag är hemma! sov till 9 idag. herregud det känns som jättelänge sen jag kunde sova så länge. fast det är det ju inte.

anyways. fars dag var mycket trevligt. mötte upp syrran efter jobbet, jag köpte chailatte till oss (måste vara från espresso house) och vi satte oss ute på en bänk och snackade skit. gick sedan till berzeliigatan och mötte upp pappa och senare kom även brorsan. vi käkade på Tara's, det är en turkisk restaurang och de har sjukt god mat där. mmhm. pappa fick en bok av mig. keith richards - livet. den kom ut för 2 veckor sen ungefär. och pappa är ju världens största stones fan, framför allt ett keith-fan. glad blev han i alla fall. sen, hem, tvättade 2 maskiner, packade lite, somnade runt 21.

vaknade i morse och sjukanmälde mig, som sagt. imorgon åker jag till wales. äntligen. kommer hem 25e, sen åker jag och Linn till edinburgh 29e till 3e december. sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0