tired?

CHECK! fixat bascase
CHECK! växlat pengar
CHECK! tvättat
CHECK! jobbat

så. min gårdag. jobb-hem-duscha-möta Linn-åka till Bellevue-hänga med Kalle, Tobbe & Mia-drack kaffe-sno bascaset-hem-sova.

jag är. så. jävla. trött.

things to do:
fylla i viktiga papper och posta dom (kan vänta till måndag)
packa
städa mitt rum
jobba en dag till
skriva ut boardingpassen

jag har jobbat i 8 minus och storm idag. känns seriöst som att mitt ansikte ska trilla av när som helst.
efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Linn och Vida. shoppade lite, växlade pengar. sen drog jag hem. jag är så jävla trött och var så jävla hungrig. bättre nu dock. sitter och käkar minstrels och dricker kaffe.

har skämt bort mig själv idag. också tror jag faktiskt att tjejen på h&m gjorde något fel. jag fick: 2 par jeans, 1 t-shirt, hårnålar och hårsnoddar för 587 spänn. tror hon glömde slå in ett par jeans i kassan. hehehe. glad tjej!

här får ni i alla fall en bild på inköpet jag är mest stolt över. jag älskar ju Ghostbusters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0