torsdag.

godmorgon. vart vaken sen klockan 5.
idag jobbar jag från 7.30 till 21.15. woop woop.
det är bra med dubbla pass, då får jag in lite pengar denna månaden. har ju vart sjuk som fan som sagt..

känner mig lite sådär down idag. vet inte varför. det går över kanske. bajs. huvudvärk på det.

också borde jag vara en bättre vän. kanske. eller jo, det borde jag. fast det borde andra också.

förresten. jag gick och la mig kl 19.30 igår som värsta pensionären. eller nej, inte ens pensionärer lägger sig så tidigt. haha. trött som fan var jag i alla fall. men det är gött. komma tillbaka i jobbvanor igen.

jaja. nu måste jag dra. hej!


Kommentarer
Postat av: Imrezara

Excellent site.

2011-04-12 @ 13:54:28
URL: http://imrezara.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0