<3

idag har jag spelat volleyboll med mina kära vänner. fyfan vad kul det var. jag har aldrig gillat volleyboll men nu hade jag så fruktansvärt roligt och skulle kunna spela en gång i veckan för resten av mitt liv känner jag. SÅ kul hade jag. nästa söndag är bokat i alla fall. :)

imorgon ska jag vara med My hela dagen och senare på kvällen blir det måndagsöl och kanske käk.

det ser jag verkligen fram emot.

är på bättre humör nu förresten. borde kanske sluta stressa upp mig över allt och bara gilla läget istället.

men i fredags var det faktiskt skönt att bara tycka synd om sig själv och få ut all frustration och aggression. också grät jag med. för jag var så arg på allt.

men nu är jag glad igen. och svettig. duschen nästa!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0