ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH

Vad fan ska man jobba och kämpa för egentligen? Det är nog bara lika bra att inse fakta. Fick precis veta att lägenheten jag intresseanmält mig på är borta för länge sen. Jag kommer aldrig få en lägenhet om jag inte köper en, eller får en via boplats.se, vilket aldrig kommer hända. Jag har inga "kontakter" som kan hjälpa mig. Alltså kommer jag få bo hemma hos pappa i ett jävla tag till. Och det är ju jättekul när man är 23 år gammal och redan flyttat hemifrån en gång. Vet ni hur misslyckat det känns att flytta hem igen? Och sen det här med jobb. Jag har fan jobbat till och från i 6 år. Heltid sen 2007. Jag skolkade från skolan för att jobba ibland till och med. Men jag kommer fan aldrig få något annat jobb än inom vården. För "det är ju det jag kan." Och jag är så jävla trött på det. Vill bara göra något annat nu. Nu nu nu. Jag fattar inte varför det är så jävla petigt att man måste ha fast jobb? Vissa av mina utbildade kollegor får inte ens fast jobb. Vissa månader tjänar jag MER än mina utbildade kollegor. Men jag är inte pålitlig. Nejnejnej.


Sen skulle det vara trevligt att ha ett normalt förhållande också. Flytta till UK. Men det är ju verkligen något man bara kan göra sådär. Eller inte. Åh jag är så frustrerad just nu! Helvete.

Kommentarer
Postat av: Bettan

2010-10-23 @ 17:22:59
Postat av: Bettan

Jag tycker att du ska prova att flytta till England. Om du inte chansar så kommer du ångra dig sen. Linn bor väl där? Du kan jobba på en bar, i nån affär, på café. Du kan väl bo hos Steve? Inom Eu får man väl bo och jobba hur mycket man vill? Jag hejar på dig vännen!!

2010-10-23 @ 17:29:23
URL: http://sminkliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0