godmorgon?

usch jag mår inte alls bra idag känner jag. sitter här med sprängande huvudvärk. MEN jag SKA till jobbet. MÅSTE till jobbet. jobbar ju ändå bara till 12.30 idag och känner att jag inte vill lämna kollegan ensam med tanke på hur svårt det är att få in vikarier i dagens läge. försvinner bara denna huvudvärken så klarar jag mig. tröttheten får jag ta tag i senare, jobbat till 22.30 i princip varje kväll och även igår så mer än 6 timmars sömn har jag inte fått.

känns helt cepe att vara uppe vid den här tiden. har inte jobbat dag sen den 1 oktober och då blev jag sjuk på jobbet och fick gå hem 9.30 haha. jag funkar bättre på kvällen, tror jag..

nu, frukost och vakna med the voice. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0