Godmorgon.

Varit vaken sen kl.6.20. Kände mig sådär halvbra. Tog ledigt från jobbet och nu ligger jag fortfarande i sängen, har precis ätit frukost och kollar på vakna med the voice. Mysigt. Igår kväll åkte jag till Lackarebäck och gick vilse. Tur att Maria kom och räddade mig och guidade mig till Fashion house där vi skulle vara. Maria är konsult för Mary Kay så hon skulle hålla i en hudvårdsklass. Det var riktigt kul att bli bortskämd faktiskt. Massa bra produkter också. Dock var jag lite rädd och kände att jag inte riktigt passade in bland alla jättelyckliga människor uppklädda i samma dresscode med high heels, kjol och kavaj. Också rosa, smink och hjärtan överallt. Jag gillar ju rosa, men inte när det blir jättegirly. I alla fall, efter ett tag kunde jag slappna av och jag hade faktiskt jätteroligt. En handkräm fick jag också. :) och lite prov på ansiktsprodukter. Tack Maria! Det var awesome. Nu ska jag chilla vidare. Ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0