så.

nu har jag tagit det kloka(?) beslutet att jag ska bli blond igen. efter nyår. och smal. har fan gått upp 9 kg sen den här tiden förra året. hälsosamt, säger vissa. kanske för att jag mår bättre nu än vad jag gjorde i sthlm. vad vet jag. mår i alla fall inte bra av det, nu ska det bli ändring! kommer fan inte i vissa jeans längre, det har aldrig hänt förut. ååångest. dock vet jag ju att jag inte är tjock. men ändå. ni fattar.

och blond ska jag bli för att jag saknar det och jag tycker att jag passar bättre i det med. fast den här gången ska jag bara gå till frisören så håret inte går av igen. katastrof.
nu ska jag snart iväg och jobba. puss!

september 2009.

september 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0