saturday.

börjar dagen alldeles för tidigt med wilbasound och frukost. känner mig faktiskt förvånansvärt pigg, fast jag inte somnade förrän typ 23.30 och väcktes av den bästa 4.30.
känns som att man börjar komma igång på nya jobbet med, MEN jag har ju varit lat en tid nu sen efter mitt sommarvik. jag har kunnat ta ledigt precis när jag vill, livsfarligt. och nu är jag inte van vid så intensivt arbete så mina leder är ju inte som de ska. igår ville jag inte gå, sitta, ha skor på mig eller ligga ner. för vad jag än gjorde så gjorde det svinont. kan inte röra nacken. ser ut som ett cepe. haha. jaja. det går över.

och Anne, det är på ett äldreboende. :) går just nu bredvid på alla våningar och ska antagligen vikariera i hela huset.

är jag sjuk i huvudet om jag längtar efter snön? för det gör jag. jag tycker att mörkret är mysigt.
efter jobbet ska jag mysa med Linn och gå en sväng på stan och lite sånt där. mys!

puss!


Kommentarer
Postat av: Anne

Lovvar dajj gummsan!!

Åhhhh grattis snöttan!!Vilket äldreboende e de då??

Saknar dajj, vill ha daj här nu!!!!!!Kommer kanske te göteborg på onsdag, hur jobbar du då??Eller du kanske rent av e ledig??köss köss på dajj i massor!!!!

2010-10-31 @ 18:07:53
URL: http://annehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0