Sjuk.

Vaknade 5 i morse, lyckades somna om, vaknade 7, spydde, somnade, vaknade, spydde,. Huvudvärken från helvetet på det. Svettades, frös, kunde inte äta. Så höll det på, i ca 11 timmar. Sen kände jag mig lite hungrig och kunde äta. Lite mat, tog ca 45min. Nu mår jag bättre dock. Kunde till och med dricka lite kaffe förut. Woop woop. Haha. Nej. Den här dagen sög. Inget träffa Linn och ingen volleybollträning. Gah. Imorgon SKA det bli måndagspizza. Förresten. Igår var vi på rip curls railbattle. En snowboardtävling mitt i stan. Sjukt kul att se faktiskt. Innan det, dubliners. Efter det, rockbaren. Kom hem kl 22. Drog för att mitt pepp inte var på topp. Kanske lika bra med tanke på hur jag mår nu. Och jag drack bara 5 öl så det kan ju knappast vara baksmälla. Nu ska jag fortsätta glo på tv och förhoppningsvis somna snart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0