yesterday.

måste bara skriva lite till. hade en jättebra dag igår. stannade inne och var ledig med gott samvete. mötte upp My i ovädret runt 14.30 och vi gick hem till henne och drack kaffe, käkade choklad och snackade skit. så jävla trevligt. sedan drog vi vidare till Kelly's där vi mötte Putte och hans skolkompis som jag inte minns namnet på. sen blev det pizza och öl.
vid 19tiden kom Kristin för hon skulle hålla i karaoken, och hon sjöng även min och My's låt. haha.

jättetrevlig kväll i alla fall. vad hemma helt lagom vid 22 och snackade med Steve tills jag somnade. nu ska jag snart iväg och jobba igen.

på fredag ska jag träffa Maria på kvällen och på söndag ska jag spela beachvolleyboll med vänner. ser verkligen fram emot det.

vad hände med mitt liv? plötsligt fick jag jättemycket att göra! och jag älskar det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0