hej stress!

förlåt att jag gått under jorden ett tag. men. Steve har ju varit här. och det har varit helt underbart. den människan gör mig så lycklig!

hann med att visa honom lite mer av Göteborg den här gången. sist han var här regnade det alla dagar förutom dagen han skulle hem.

vi hann med följande:

ett antal "shoppingrundor" (utan shopping) i stan.
obligatorisk fika på Cigarren.
middag hos syrran.
mcdonalds! (de har inte cheddardip i UK. de har faktiskt ingen dip alls på donken...)
obligatorisk fika på Espresso House.
svensk mat. (köttbullar, falukorv, risifrutti, och en jävla massa delicatodammsugare)
presentutdelning.
Slottsskogen i ösregn. (det började regna när vi var högst upp i Slottskogen, såklart..)
groomingnight hos Linn. (jag klippte hennes hår och Steve spelade tv-spel)

och en massa mys och säkert något mer som jag missat för att min hjärna inte riktigt funkar just nu.

nu är jag mest stressad. innan imorgon måste jag ha:
- packat.
- slagit in Linns present.
- tvättat klart.
- sökt till min utbildning.
- tvättat håret.

och jag är så jävla trött......... att jobba idag var ju inte det roligaste heller efter att man vaknat upp helt ensam.

men. imorgon drar jag till Skottland. woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0