yaaaaaay!

det är HÖST UTE!!! solen skiner och det är sådär klart och lagom kallt. JAG ÄLSKAR DET!!!!

igår skulle jag gått ut, men det slutade med att jag och Linn hade fredagsmys istället. pizza, stella och tv. haha. awesome var det. vi var ändå lite för trötta.

livet är faktiskt bra. även om jag är lite bitter och osocial för att jag inte röker längre. saknar det faktiskt. men jag känner ändå inte att jag behöver det. men det är klart att det är jobbigt, man säger ju hejdå till en "kompis" efter 9 år. men men. det var ju faktiskt ingen bra kompis och såna ska man ju inte ha i sitt liv. nejnejnej.

och idag jobbar jag kväll med Maria!! wroom wroom!!! stay indoors kids!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0