aj aj aj

gårdagen:
fick gå tidigare från jobbet, sen ringde My helt spontant och frågade om jag ville vara med och spela volleyboll, för en tjej hade hoppat av. det ville jag ju såklart, hade inget planerat. så två timmars träning blev det, fast alla utom en var sjuka. inklusive jag. nu har jag ont som FAN i kroppen och mina armar är jättesvullna, fina blåmärken kommer jag få. men det skulle gå över sa dom. volleybollproffsen alltså. mina vänner. och kul var det!

jag ser dock inte fram emot 17:00 idag då vi ska träna igen. i 2 timmar. jag kommer inte kunna gå till jobbet på onsdag. haha.
efter träningen åkte vi och köpte glass, sedan körde vi en roadtrip genom hela stan för att hitta ett apotek som var öppet, efter det åkte vi ut till fiskebäck och gick en promenad.

bra dag, med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0