hej.

jag är så jääävla trött. det har varit en så jävla lång dag. nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med mitt liv men jag kommer ingenvart.
har deklarerat i alla fall, det är ju alltid något. nu sitter jag mest och drömmer om min semester jag ska ha om 3 veckor! bara ett par dagar men ändå, jag längtar som fan! steve åker med såklart, ännu bättre.

igår ringde en person och erbjöd mig en visning på en lägenhet i bergsjön. men bergsjön alltså. jag vågar ju fan inte ens åka dit. tänk om jag skulle bott där, tänk om något skulle hända mig på vägen dit, ingen skulle ju sakna mig förrän dagen efter? känner inte en käft där.

jag har i alla fall bestämt mig för att titta på den. bestämde det igår. så försökte jag ringa människan som bor där nu för att bestämma tid. svarar inte. har ringt typ 5 gånger idag.

är det ett tecken på att jag ska skita i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0