hej?

hej! jag är världens bästa bloggare! har inte bloggat på 2 veckor!

MEN:
- min bästa vän har flyttat till Edinburgh.
- Steve har varit här i över en vecka.
- jag har 3 jobb, varav ett är heltid.
- jag har ett liv.
- jag har vänner.
- jag har ett nintendo 8-bit.

och jag är lite sjuk också. mådde förjävla dåligt igår, trodde jag skulle dö på jobbet. idag är det bättre dock. gjort 10000 ärenden idag, och varit på hisingen två gånger. sen började det regna och jag höll på att frysa ihjäl. så nu ska jag äta onyttig mat och kolla film. vägrar gå ut mer idag. hej!

(och JA jag har tagit bort min facebook. och det är så jävla skönt. och JA jag har bytt telefonnummer, och JA jag har bytt mail.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0