nostalgi.

förra året i februari flyttade jag äntligen ifrån stockholm. två veckor senare stack jag till london och bodde med steve i 4 veckor. det var så jävla skönt, jag hade jobbat ihjäl mig i ett år, var konstant stressad och mådde allmänt dåligt pga mycket i stockholm. jag får fortfarande ångest när jag tänker på det.

MEN i alla fall. i london hade jag semester. var där i 5 veckor totalt, mars-april. saknar den tiden. hängde med steve till jobbet (fsas-butiken), drack starbucks och käkade dominospizza, spelade fifa och skate till 4 på morgonen, drack kaffe och rökte för många cigg. åkte och såg steves band spela. var ute i camden.. massa saker hände. och jag var så kär, och är det fortfarande.

här är lite bilder därifrån.

I MISS IT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0