real life trainspotting!

hej! idag efter jobbet åkte jag och kollade lägenheten i ghettot (bergsjön). tänkte ge den en chans. med en hyra på 4600 så tänkte jag att den kanske var fin så man kunde överväga att bo där borta.

jag har sett mycket men det där var nåt av det skabbigaste jag sett. behöver inte säga mer än att det såg ut som en lägenhet hämtad direkt ur trainspotting. vitvaror från typ 60talet, handfatet i "badrummet" lutade neråt, som om någon suttit på det, slitna golv, fuktskador i sovrummet så tapeten hade lossnat.. det enda som var nytt var ytterdörren - en säkerhetsdörr.

nej, jag tror inte det. på måndag ska jag ringa och fråga fastighetsägarna om de överhuvudtaget sett lägenheten.


förresten! om ni inte har något att göra imorgon, kom förbi åby travbana. jag kommer jobba på publiksidan. så kom och köp en öl av mig! det är olympiatravet imorgon så det kommer vara en massa folk!

hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0