sunday

fan vad dåligt jag mår. typ förkylningen/febern från helvetet som vägrar bryta ut ordentligt. känner mig svag och ynklig. idag jobbade jag extra också, och det är vår, äntligen. hur varmt som helst ute. men jag var tvungen att gå hem kl 13 och lägga mig. kul! haha.

tror jag har valt trafikskola nu också. det är ju skitsvårt! den som är närmast mig verkar vara en sån skola som blåser en på pengar. min kollega körde där i typ 2 år innan hon fick körkortet, och la ut asmycket pengar. så det känns ju sådär. då är det ju nästan värt att åka till andra sidan stan för att få ordentlig hjälp. eller?

jag har verkligen världens tråkigaste blogg. hej!

Maria och jag, igår. det är tydligen inne med Lennon-brillor nu. HAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0