valborg.

hej. världens tråkigaste bloggare här. jag fattar inte ens varför jag uppdaterar här längre. har aldrig tid eller ork att hitta på massa grejer eller ta massa posebilder på mig själv, så folk kan kommentera hur snygg jag är, som alla andra gör. vad fan är grejen?

idag är det valborg! ska träffa My, men hon sover just nu. och jag är hemma och tråkar. funderar på att ringa någon som kan hänga med med mig till 16tiden, då hon vaknar. hon jobbar natt förstår ni.

kollade även över mina lediga helger i sommar, tänkte kolla lite om man kanske kunde sticka till edinburgh, men alla mina långledigheter blir avbrutna pga av körlektioner, och det måste jag prioritera nu. vilket suger, men jag måste ha mitt körkort. fixar jag det inte nu kommer jag aldrig att fixa det. jag fyller ju fan 100 år snart (24) så man känner ju sig lite sen med tanke på alla 18åringar som tar körkort. haha.

ha en bra valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0