blablablbalbal

innan jag skriver något annat, Putte är fortfarande nöjd med sitt hår. jag är nog född till att bli frisör, hahaha!

har varit hemma hela dagen idag. skulle jobbat egentligen, men igår kväll, så bara pang. illamående. och illamåendet håller i sig. trots att jag försökt vila ordentligt. och äta. CEPE.

saknar Steve också. som fan! han är i London nu och jag vill inget hellre än att vara där. har inte träffat honom på 5 veckor nu. och det är ju inte kul. vad som är ännu mindre kul är att jag inte kommer träffa honom förrän 30 januari. kan inte ses innan, för den här månaden är jävligt busy för oss båda.

tur att skype finns. och tur att jag skaffade mig en htc legend häromdagen så jag ska ha skype på telefonen och kunna ringa Steve gratis, höll på att bli galen när 3 la ner skype på "vanliga" mobiler.

nu ska jag nattstäda och se om jag kan hitta mina kängor, ska jobba i hemtjänsten imorgon och jag har ingen lust att bli blöt och kall om fötterna, det räcker fan med att det är en meter snö ute..


hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0