tisdag.

jag. blir. galen.

sitter här som ett jävla cepe. borde äta lunch, borde duscha, borde borsta tänderna. orkar inte.
kl 17 ska jag vara i stan. kl 18 ska jag ut och äta med familjen + kusin som är i Sverige för första gången på typ 2 år.

känner bara att jag fan inte har någon lust.
januari, du får mig att känna att livet inte har någon mening. dyr är du med. måste alla fylla år i januari? måste allt kosta pengar i januari? jag är så jävla fattig.

och imorgon ska jag till läkaren. kul.

måste skriva en bra sak också. examensfesten i lördags. då hade jag fruktansvärt trevligt. träffade människor jag inte träffat på år och dagar. synd bara att jag drack för mycket. men kul var det.

nu ska jag göra något vettigt. hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0