hiya.

hej. jag har gjort en note to myself. innan nästa vinter ska jag ha flyttat till ett annat land. ett land som inte har snö, eller till the UK. typ Wales. bo med Steve. OCH. de har knappt snö och när det blir snö stannar alla hemma. perfekt. jag är så trött på detta nu. i morse stod jag och väntade på en buss som aldrig kom så jag fick GÅ ner till jobbet, det är bara en 15 mins promenad, MEN det hade ju snöat 30 cm eller nåt.blev en halvtimme sen. så det var mindre kul. mascara i hela ansiktet hade jag också. det snöade ju rakt in i ögonen på mig.

annars gick dagen bra. så förbannat trött nu bara, ont i ryggen och mår illa. kul. men det går nog över.

igår slutade jag tidigt, åkte till Linn och myste. sen stack jag till kortedala och klippte Putte och spelade nintendo 8-bit. jag vann ju såklart. tycker verkligen att det går alldeles för lång tid mellan nintendokvällarna. och nu har man ju en anledning att sitta hemma också. så, Putte! snart blir det nintendo igen! för övrigt blev håret bra.

annars händer det inte så mkt. ska på 30årsfest i helgen. ska bli intressant.

här är något bra jag gjort idag. fått upp min baby på väggen.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0