home.

det gick förvånansvärt bra på Åby idag. var ensam mellan 14 och 16.30 innan Victor och Glenn kom. annars gick allt bra. förutom att en kusk stötte på mig. sånt gillar jag inte.

efter det messade jag Victor att han skulle skynda sig.
"en kusk stöter på mig.. hjälp?"
"stöt tillbaka! han kanske är rik!"
"ja.. han har ju faktiskt gett mig 7 kronor i dricks!"
"där ser du!" haha.

dessutom var det Victors födelsedag idag. 24 år. det blir jag också om 5 månader. det är ju helt sjukt. jag har alltså känt Victor i 8 år. sinnessjukt. och han är fortfarande en av mina bästa vänner. alla borde ha en vän som han. <3

efter att vi slutade jobbet så körde jag hela vägen hem. i Victors bil. haha. jag är fan grym på att köra bil. imorgon blir en busy day. kom kom kom fredag. du blir en bra dag.

förresten. fetknopp måste ju vara världens roligaste ord.

annars har jag vart på rätt pissigt humör idag. tyvärr. orkar inte med allt jävla gnäll och allt negativt och all stress just nu. somliga blir aldrig nöjda. och vad jag än gör så är det aldrig bra nog. som vanligt. kul.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0