lördag.

godmorgon. har stigit upp alldeles för tidigt denna lediga lördag. har precis insett att det kommit mer snö inatt.. är det inte underbart? never-ending story.. jag är så jävla trött på detta jävla skitlandet.

iiii alla fall. fick mycket gjort igår, fast jag jobbade 8 till 21 med 2,5 timmars rast. hann förbi posten där jag hämtade världens största låda med presenter i. sen lyckades jag köpa lunch, bärandes på lådan. vääärldens godaste lunch. nyttig var den också. sen lyckades jag även fixa lite annat, som att skriva ut boardingpass. fick iofs bara ut det ena eftersom jag är ute i FÖR god tid.

och idag, händer det grejer. sticker till borås först, och hänger med min käre vän mike. sen ikväll blir det examensfest. det blir bra.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0