onsdag.

ledig idag igen.
har kunnat sova inatt, skönt. inga jobbiga drömmar eller uppvaknanden.

sitter och funderar lite. har faktiskt lite ångest över vad jag ska göra med mitt liv. har ingen aning om vad jag vill eller ska göra. men det ordnar sig nog. skulle bara vara bra om man kunde komma på allt nu så man kunde göra något åt det. plugga? jobba? flytta utomlands?

sen har jag hår-ångest också. som vanligt. måste ändå klippa mig, mina toppar trillar av snart.. så då kan man ju lika gärna färga skiten också. blondt? rödbrunt? don't know.. alla frisörer vill ju alltid färga mitt hår rött, så man kanske skulle testa?

i alla fall. nu ska jag göra mig iordning snart.. ska ju till läkaren idag. kul.....

förresten, middagen igår var underbar. mötte upp syrran vid fem. vi gick tidigare till restaurangen och tog ett glas vin innan alla andra kom. mycket trevligt. förutom att jag hade sönder min jacka. bra jobbat.
och det var jätteroligt att träffa min kusin igen. det var nog 2 år sen sist. jag tror jag börjar uppskatta familjen mer och mer faktiskt. har alltid tyckt att familjemiddagar och liknande är sjukt jobbigt. men, det blir bättre.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0