reebok easytone.

har precis beställt ett par reebok easytones. pris i sverige: 999 kr. mitt pris: 587 kr. inklusive frakt. ska hämta upp dem i Wales, eller ja, de kommer att bli leverade till dörren. jag älskar ebay. älskar the uk. allt är billigare där. och till maj ska jag ju ha en tight kropp. easytones gör att baksidan av låren och rumpan tränas mer, upp till 28%. och de är mina problemområden, plus kärlekshandtagen då. och magen. jag orkar inte vara en lat tjockis längre. har så mycket energi och jag ser faktiskt fram emot att börja gymma på direkten när jag kommit hem från Wales. sen är det hårdträning som gäller. när jag var yngre bodde jag ju i stallet och red 1-4 gånger i veckan, red jag inte var jag ändå där. nu har jag inte tränat regelbundet sen jag var 19. ångest!

nu ska jag fortsätta dricka kaffe, boka national expressbiljetter till söndag. och bara chilla. ska jobba 15.30-22.00. alldeles perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0