sunday.

30årsfesten igår var helt underbar. jättefin lokal nere i röda sten. de hade gjort jättefint med fyra långbord bland annat. vi fick jättegod mat och en fotograf fotograferade alla gäster och alla var jättefina. min bror höll ett tal till Julia som fick en del att börja gråta. jag själv var inte långt ifrån.

innan det hängde jag med Linn en stund. käkade BK och gled runt på isen i regnet och skrattade. sen tog vi en kopp kaffe innan jag var tvungen att åka hem och göra mig iordning. runt 17.30 kom syrran och Jens förbi oss och vi tog en öl innan vi stack till festen.

idag vaknade jag upp vid 10, hade ett långt samtal med Steve, och sen, efter frukost och dusch och allt, så fick jag shitfit och röjde i mina garderober. så nu är det jättefint igen. snart ska jag dra hem till My och ha filmmarathon.

lugn söndag, med andra ord. nu blir det kaffe! hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0