what's up, fatlip?

Att jobba måndagar när man jobbat hela helgen är ju så jävla gött? Startar veckan med Allister i regnet. Behöver pepp nu känner jag. Seriöst, vart fan tog förra veckan vägen? Har slitit som ett djur. Faktiskt. Denna veckan blir detsamma. Jaja. That's life. Jag är så fett peppad på att jobba mycket. Spara massa pengar till min resa till Sydamerika. Och så körkortet. Det ska fixas innan 23e september. Då ska jag hämta Linn på flygplatsen. Kan inte fatta att hon kommer hem. Har inte pratat med henne på typ 4 månader. Och vi har pratat och hängt varje dag i typ 6 år. Så det är rätt tomt utan henne. Jaja. Nu ska jag jobba. Hej!

Kommentarer
Postat av: Ted

Tja, ska ner te götet med familjen o lite släkt nu på ons, du kan ju höra av dig om du har tid ork o lust o träffas, skulle va skoj, lagom te helgen eller nått. Gött o åka o bada om det blir fint väder. Va ju över 5 år sen sist, åt helvete för länge!



Du har mitt nmr, jag har ej ditt så...

2011-07-26 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0