flytt.

jag har bara ett flyttlass kvar. tror jag. möjligen 2. det är ju så när man bara har en personbil att flytta med. MEN jag har ju som sagt inte så mycket grejer. mest kläder haha.

jag är livrädd att min hoppus-bas ska gå sönder. att något ska hända den. att vi krockar eller nåt. får linda in den i täcken.

för övrigt så har jag flyttångest. vet inte varför. kanske för att jag ska bo helt själv i en helt egen lägenhet för första gången. ingen kommer kunna gå och köpa glass till mig när jag är sjuk. det kommer jag få göra själv. haha. dessutom är jag SJUKT mörkrädd. och tror stenhårt på spöken. tänk om någon har dött i lägenheten?

hjälp?

Kommentarer
Postat av: Ted

Tja åfan flyttdags nice place :D gött som fan.



Får be om ursäkt att det dröjt lite med du vet vad och vart. vart mycke på sistone. ser fram emot o våldgästa ditt nya place :P



Bah mörkrädd, det är mörkret som är rädd för mig, det är den inställningen man får ha ;P

2011-06-05 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0