hej?

Dålig update, igen. Förstår som vanligt inte hur statistiken kan hålla så bra ändå. Vad har hänt då? Jag har flyttat, och trivs sjukt bra i lägenheten. Har börjat komma iordning. Jag fyllde år i förra veckan också. Då var Steve här med. Hade en bra födelsedagsvecka och fick fina presenter. Denna veckan var det ju WCR och MT, brukar jobba på de festivalerna men i år blev det inte så. Det gör inget, WCR brukar jag se fram emot men i år sög ju banduppsättningen. Bara massa repriser? Ska jobba på the big 4 istället, 1 och 3 juli. Annars är det bra. Jobbar, sliter och kämpar med körkortet. Har inte direkt tid för så mycket annat. Lite därför jag somnade 20 igår och sov till 11 idag. Trött? Haha. Idag blir det storstädning och chill här hemma. Behövs det med ibland. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0