måndagsbarn.

Hej. Det är måndag och jag här precis kommit hem. Har umgåtts med Linn hela dagen, och nu på kvällen här vi ölat på Kellys med vänner. Har faktiskt haft fruktansvärt trevligt. Det här har varit vår sista dag tillsammans i Sverige. På ett tag. På onsdag flyttar hon till skottland på obestämd tid. Jag är glad för hennes skull, hon behöver det, men samtidigt tycker jag att det är förjävligt. Vem ska jag nu hitta på jävelskap med? Jag skulle kunna fylla hela denna meningslösa bloggen med inlägg bara om allt vi gått igenom, alla resor vi gjort, alla människor vi träffat på vägen.. men det kommer kännas tomt nu. Och ensamt. Men det skulle ju vara jävligt egoistiskt av mig om jag skulle be henne stanna här bara för att jag vill ha henne nära. Jag hoppas verkligen att det går bra för henne där borta, och jag kommer ju så klart åka dit och hälsa på. Men det känns ändå.. ledsamt. Och. När jag kom hem frågade min pappa var jag hade varit. Han hade tydligen ringt och varit orolig. Som om jag vore 12. Jag blir galen. Snälla ge mig en lägenhet! Börjar seriöst tro att förstahandskontrakt bara är en myt. Det finns inte på riktigt. Nu ska jag sova. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0