hej?

hej! dålig update var det här.

steve har vart här sen den 4e. vi stack redan dagen efter till stockholm och var där till söndagen. bodde på 4stjärnigt hotell, slappade, myste och shoppade som fan. american apparel finns ju fan inte i gbg, helt sämst. så man fick ju passa på nu. och nej jag shoppade inte bara där.

i gbg har vi varit på liseberg, spelat asmycket nintendo, spelat volleyboll med mina vänner, och vart och käkat på tranquilo 2 gånger. om jag kunde så skulle jag käka där varje dag.

var tvungen att jobba en del efter sthlm-helgen, rätt tråkigt, men jag fick i alla fall ledigt de 2 sista dagarna steve var här (fredags och lördags) och på lördag kväll åkte han. tråkigt och tomt är det nu. sen dess har jag jobbat.

nu sitter jag här och är helt död. jobbat hela dagen, sen handlade jag, kom hem. håller på att tvätta, har lagat mat och bakat kladdkaka. ska städa också. och plugga. #superwoman

världens tråkigaste inlägg, jag vet. har tyvärr inga bilder att lägga upp heller.

Kommentarer
Postat av: bettan

Men åh, jag missade att ni va i sthlm! :(

Ni e så fina tillsammans!

Skitsnygg e du i nya håret!

(Jag har läst inläggen uppifrån och ner...)

2011-05-24 @ 06:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0