jagdog.se

jag har inte börjat med teorin än. sitter fortfarande här som ett jävla cepe. råkade hamna på bitterfittans blogg. världens bästa blogg.

FAMILJEN ANNORLUNDA.


"Jaha, då har tredje säsongen av Familjen Annorlunda haft sin premiär på tv4 och första känslan är precis som vid tidigare säsonger: Kan folk sluta knulla så in i helvete?! Vad är det för fel?! Föräldrarna gillar att pippa och det är fine, men allvarligt, att knulla till sig 10 barn på 8 års tid? När den sjunde ungen ploppar ur mamman kanske föräldrarna borde börja tänka på att använda kondom, spiral, p-stav, p-piller, ja egentligen vad som helst förutom det de använder sig av idag - inte ett jävla skit.
Vi kan ta familjen Norrström som exempel där morsan är en tatuerad finska och farsan är en äkta Stockholms raggare. Till att börja med måste jag på något sätt få ur bilden av de två knullandes ur mitt huvud innan jag blir traumatiserad för livet men hennes finska stönande "Åh Peter knullilainen miginen" vägrar försvinna ur mitt huvud! Nej, fy fan... Där har vi då pappa Peter som är så fruktansvärt tafatt att till och med en totalförlamad persons hopp väcks inför att kanske vinna guldmedaljen i 8000 m hinder i OS 2012 och höra nationalsången spelas i sin ära. Och hans fru Mirka, direkt undrar jag vem fan heter Mirka?! Det kan inte ens vara ett vackert namn i Finland, inte ens där, i ett land där det näst intill är ett previlegium att få namnet Jukka.
Hur kan detta då sluta? Precis så som alla tänker: Med en familj där den ena ungen fan är fulare än den andra. Hemskt kanske, men tyvärr sant. Det borde ju vara ytterligare en tanke hos föräldrarna, att när till och med den fjärde ungen ser ut som stryk kanske de borde ge upp hoppet om att få ett sött barn och helt enkelt surrender till sanningen och verkligheten.

Angående mina känslor och tankar kring familjen Ilmrud känner jag bara nej, inget mer behövs egentligen tilläggas. Jag tycker att jag summerar det bra med ett NEJ.
"

(och sen har vi ju ett annat inlägg, som handlar om vad jag försökte förklara för maria i förra veckan, när hon frågade om jag ville följa med till liseberg och se veronica maggio live. jag hatar veronica maggio.)

"Jag har så länge jag kan minnas alltid funderat väligt mycket över människors partnerval och hur man tänker kring just det valet. Själv får man väl ta vad som erbjuds, jag är ju som ni vet endast en bitter fitta så de finns väl inte direkt ett hov av män som vill ligga.
Men någonting jag aldrig kommit underfund med är varför snygga människor är tillsammans med fula människor?! Kom inte här och säg att "de är fina på insidan", jo men visst det kanske stämmer men de kan väl ändå inte undgå att se deras ugly face varje dag och då kvitter det hur jävla snäll en person än må vara. För det finns oskrivna regler att fula personer inte ska ge sig på de snygga utan helt enkelt lämna dem till sina snygga konkurrenter. Alla har väl hört att man ska välja någon som inte är out-of-my-leauge? Jag blir fan bitter, passande nog, när jag tänker på det, hur har liksom fula människor mage (no pun intended) att ens våga ge sig på snygga männsikor? Eller det kanske kräver mod förresten...? Fast nej, ren jävla dumhet bara.

Det är väl sjukt ändå att man ska behöva ta upp den här frågan för det borde ju vara så självklart men det är tydligen inte det för titta på de här människorna:





Jag kan inte förstå (kan ens någon förstå?) vad Oskar tänkte när han var tillsammans med henne. Tur att det tog slut, synd bara att hon inte blev totaldumpad, det hade känts mycket roligare då. Rättvist mot henne - nej.
Roligt - ja, så fruktansvärt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0