MANIC MONDAY.

hej! ska berätta om min dag. klockan är inte ens 12 än, och nu ska jag berätta.

05:00 - vaknade.
06.15 - lämnar huset.
06:20 - sitter på bussen.
07:00 - går av spårvagnen i bergsjön.
07:15 - träffar fastighetsskötaren, som visar mig en jättefin lägenhet.
07:30 - lämnar bergsjön.
08:30 - anländer till tynnered. ringer fastighetsägaren och säger att jag är intresserad av lägenheten.
08:50 - bilskolan öppnar.
09:00 - jag kör min första körlektion. (gick bra, ingen är död!)
10:30 - kommer hem och fixar lite käk.
11:00 - fastighetsägaren ringer och säger att jag fått lägenheten.

JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DEN 1 JUNI BOR JAG HÄR. min lägenhet ser liiite annorlunda ut dock, men typ samma. (min lägenhet har en skitstor walk in closet, en liten walk in closet, badkar och balkong!)

9 dagar kvar. hjälp!

IN. YOUR. FACE.







Kommentarer
Postat av: Bettan

Grattis som fan!!! :) vilken stor lägenhet! Vi måste få komma på inflyttningsfest ;)

Så du ska inte flytta till Steve då?

2011-05-24 @ 06:15:12
Postat av: Anne

oj vad fin gummsan!!! Såååååååå glad för din skull......nästa sommar kommer jag o dricker massa rötjut med dajj......jag vet att vi kommer ses innan dess.....men kan juh inte ta nåt nu;) Köss på stjärten!!!!

2011-05-24 @ 08:44:42
URL: http://annehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0