ONSDAG. det är ONSDAG.

jag får för mig att det är torsdag idag. hela tiden. förstår inte varför. precis hemkommen från jobbet, tror träden utanför huset kommer välta snart, det är verkligen storm ute. nästan så mina linser flög ut förut. no joke. haha. stenar i ögonen har jag fått också. lyckad dag. ont som fan i ryggen har jag också, sen igår. i fortsättningen ska jag alltid tänka på min lyftteknik. för det här är INTE roligt. känner mig som en 100åring. kan ju fan inte göra nånting.

nu ska jag plugga körkortsteori, adressändra, kanske packa lite.. jag flyttar om 7 dagar? det är ju helt sinnessjukt. har inte fattat det än.

förresten. knarkat denna låten i flera dagar nu, sen jag återupptäckte detta albumet. tänkte bara dela med mig. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0