sånt som får mig att le.

jag älskar bitterfittan. hon hatar verkligen allt lika mycket som jag gör.

"Har nu konstaterat att Anna Hibbs är den vidrigaste människan (?) på denna jord. Lönnfet, ful och jävligt dryg. #TipsAttTänkaPåOmManMåsteSpy"

"Bruce Willis & Demi Moores dotter Rumer får mig alltid att le. Tack för att du är så in i helvete ful och alltid får mig att skratta åt dig."

"Barn med glasögon är fula, end of story. Låt hellre ungen se lite dåligt i några år tills de är tillräckligt gamla för linser. #Sanning"

"Dagens dilemma:Ska man slå eller skalla Petra Mede om man står framför henne?Hmm,svårt val men det får nog bli en fet snytning. #TotalGlädje"

"Även om jag kallade mig för Munterfittan skulle jag fortfarande skrika att Glee måste vara det vidrigaste, mest hemska som sänts på tv!!"

"Jävel vad jag skulle äta av bordet med alla godsaker som Anna Skipper visar deltagarna i "Du är vad du äter"! Chips, godis, dricka i massor!"



I LOVE YOU!!

Kommentarer
Postat av: Ted

Ta en titt i din meddelande inkorg på bildagboken ^^

2011-05-03 @ 00:27:25
Postat av: Ted

Ta en titt i din meddelande inkorg på bilddagboken somsagt :)

2011-05-03 @ 00:29:51
Postat av: Det

Kolla inkorgen på bilddagboken...

2011-05-03 @ 00:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0