shopping.

herregud. har fan shoppat hela dagen. vart i massa olika butiker (IKEA bland annat) och shoppat massa flytta-hemifrån-grejer. har iofs en hel del sen jag bodde i sthlm, men långt ifrån allt. 4000 spänn slutade det på, och då fick jag ändå jättemycket grejer. hela bilen var fan full. alla städgrejer man behöver, massa köksgrejer, matsalsbord med stolar osv.. orka skriva allt.

det enda som saknas nu är ny soffa, ny tv, dvdspelare och ny säng. och det kommer beställas och levereras till nya lägenheten. det går bra nu.

nu är jag helt död. har packat lite, och sorterat kläder.. fan vad mycket skit man har egentligen, som man aldrig använder.

nu ska jag kolla film tänkte jag. har jätteont i ryggen igen efter denna dagen. är trött på detta nu!!!!

förresten. glömde berätta. igår fick jag en egen jobbtelefon. helt sprillans ny. :D hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0